torsdag, november 05, 2015

Plus och minus

Börjar med minusen, för så har jag lärt mig att man skall göra, så att det inte blir en dålig fiilis kvar i kroppen efter att du läst min blogg:

1. Date nighten blir först i morgon. Lite kommunikationsproblem mellan oss involverade.

2. Lövblåsarna har tagit över campus här i Leuven. Det finns inte ett lungnt ställe mera.

3. Jag fyller år på söndag och är inte alls ivrig. Försöker leva som jag lär och inte bry mig om att bli äldre. Men det tynger ändå.


Det positiva just nu:

1. Vi går ändå på date fast det blir en dag senare.

2. Jag har äntligen skärpt mig och lärt mig hur man söker artiklar i databasen PubMed (har alltid tidigare gjort lite ditåt).

3. Jag har gjort en reservation till Le Vismet till fredag kväll. Verkar lovande, men har ingen koll.


Inga kommentarer: