onsdag, november 04, 2015

Date night planer

Vi har fullt hus med fastrar, föräldrar och lediga barn. Skönt att smyga ifrån kaoset till praktiken på morgonen och "jobba". Har fått nya uppgifter av professorn och skall till nästa gång utreda närmare varför och hur bl.a. resting motor threshold och short cortical silent period (uuuu, så smart jag låter) används som mått vid hjärnstimulering. På eftermiddagen är det igen test med en patient. Det är min dag det idag.

MEN, imorgon skall Danni och jag på date - DATE. Herremintid! Först och äta och sen på bio (bond).


Något sånt här skulle vara mysigt. Ok, nu måst jag börja studera. La just 20 minuter på att försöka hitta en date night bild... prioritera och prioritera rätt, sägs det ju om man vill bli något. En av mina starka sidor är att jag är bra på att drömma bort mig. Behövs det i arbetslivet?

Inga kommentarer: