onsdag, januari 06, 2016

Tillbaks i De Spuye

Sitter här i Leuven och försöker skriva de sista uppgifterna för den här praktiken. Det går trögt. Hade tänkt att jag efter julpausen skulle får inspis igen. Men det är nog bara med hot och piska jag får några ord skrivna. Eller kanske mest ändå morot. En morot är att jag ikväll unnar mig The Unbreakable Kimmy Schmidt från Netflix som är min senaste titta allt på en gång serie. Komedi och så bra - har nästan sett alla delar redan.

Bilden nedan var min förmiddagsmorot (lunch på campus, ensam dock...do, do, doooo   ______
                                                                                                                                                _____
                                                                                                                                                    _____..
                                                                                                                                                                .
                                                                                                                                                                .)
De Spuye heter restaurangen. Strecken och prickarna där i slutet på förra meningen
skulle symbolisera en nedåtgående tongång eller någo ditåt tog ca. 10 min för mig.
Nu MÅST jag börja läsa igen. Ciao!

Inga kommentarer: