fredag, januari 29, 2016

After work wannabe

Efter några år kommer det att kännas konstigt att man förut såg på såpoperor som inte var reality. Jag tror folk kommer att diskutera på fredags after worken om den här förändringen. Och någon i gänget kommer att konstatera: Tänk att folk då såg såpoperor med skådisar, istället för "riktiga" personligheter och händelser. (kanske den där typen som tar upp det är jag då...)

Hur som haver. Är det här en bra eller dålig utveckling? Jag vet inte och tänker inte lägga mera tid på att fundera på det nu. Mest saknar jag själva after worken egentligen. Fast nu, nu skall jag njuta av chokladen och osten vi fick av vår Utö-vän som bor i Holland. Muuums! Hemmafredagsfilis som bäst.

Det finns saltkorn i den här fair trade chokladen. Tycker om den kombinationen. 

Lyssnar dagligen på Lazarus av David Bowie. Har igen fastnat.

Inga kommentarer: