måndag, juni 20, 2016

Lyxhelgen

Man sku ju kunna tro att jag efter helgen med egentid i Stockholm och Åbo med vänner och syster skulle ha massor med fina bilder som minne. Men det har jag inte. När jag har som roligast är jag tydligen usel på att ta bilder.

Hade en sextimmars mellanlandning i Sthlm och passade på att hälsa på Lina som var en-dag-över- beräknat-datum-gravid. Vi lunchades på Mothers, köpte en väska och åt en glass föra jag åkte vidare till Arlanda och Åbo. Väl framme i Åbo mötte mamma och pappa mig (jeeee!). Vi hann tala om senaste nytt i bilen och skåla för examen när vi kom hem och sedan var klockan redan tolv på natten och jag måste få min skönhetssömn inför tjejhänget nästa dag.

Hittills har jag alltså inte tagit EN ENDA bild. Hur slött är inte det. Från lördagens girliesträff hittade jag en skarp bild från mobilen och Ullis bilder från vår mesefeed.





Jag behövde SÅ den här helgen. Är ännu trött idag, men lycklig i magen av alla fina människor.

Inga kommentarer: