onsdag, juni 01, 2016

Tack Arcada!

Jag ligger inte under täcket med chipspåsen, fast det egentligen skulle locka. Istället har jag försökt puffa på administrationsapparaten i KU Leuven - mitt universitet här i Belgien. Det är lätt att bli desperat under en sådan process.

Vilken skillnad sedan då jag ringde upp Arcadas studieservice för att försäkra mig om att jag har allting fixat från deras sida för att kunna utexamineras. Allt gick att ordna, lösning på lösning och super vänligt bemötande. Jag blev så glad! Det här inlägget är inte sponsrat av Arcada, men jag vill ändå nu, ifall jag glömmer senare, passa på och tacka Yrkeshögskolan Arcada för en superfin utbildning och ett otroligt vänligt bemötande! Allt har alltid ordnat sig och alla har varit så snälla. På riktigt - ljuvliga människor!

Tyvärr rår inte jag eller Arcada på byråkratin i Belgien, så det ser ut som om jag först kommer att kunna utexamineras i september eftersom jag inte hinner få mina studiepoäng från vårens praktik till deadlinen inkommande fredag.

Här är jag på Arcada och berättar om Fysioterapiutbildningen
för något år sedan.

Inga kommentarer: