fredag, september 13, 2013

I'ma ruin you cunt!

Jag är livrädd för konflikter och försöker undvika dem in i det sista. Förutom här hemma, här vill jag alltid nu och då få ett riktigt ordentligt gräl till stånd. Mitt grälbehov här hemma beror säkert just på att jag annars är så feg där ute i livet. Fast sen tror jag ändå att det mesta med konflikter är onödigt, speciellt när jag vet att jag aldrig kan hålla mig cool utan blir snabbt fräck och sårar den andra, alternativ sväljer allt och gråter efteråt, och vad har egentligen blivit bättre då? Luften har knappast rensats, bara förgiftats. Nåja, peace and love och allt det där är ju bra och rätt. Men så kommer de där stunderna när jag bara hatar allt och alla. Den här låten passar så bra till den stunden, helt för mycket bitch och cunt egentligen för att vara politisk korrekt, men vem bryr sig om korrekthet när man är störd.



Azealia Banks - 212 ft Lazy Jay from Grupo Evol on Vimeo.

Danni fråga just vad det är för gnällig musik jag lyssnar på. Min coola lillsyster hade den här på en springlista som jag kopierat och lyssnat på där jag flåsar runt Tölöviken.

Inga kommentarer: