torsdag, september 12, 2013

Kaaafffeee

Jag kom just på att jag inte druckit kaffe idag. Skönt att få en förklaring till varför jag har huvudvärk (hedare tänkte jag först skriva, men det kändes ändå fel, vet inte varför). Jag är helt totalt beorende av kaffe och min kropp - speciellt mitt huvud - fungerar inte normalt om jag inte får koffein i lämpliga doser varje dag. Så är det bara. Låter ju inte så hälsosamt, men jag har blivit så jävla  hälsosam nu på senare år så jag tänker inte bry mig. Plus att Inbody-maskinen meddelade på morgonen att jag är normal. Hurra! Har t.o.m. lite mera muskelmassa i höger arm än vad de flesta 33-åringar i Finland har. Eller är det månne med alla 33-åringar i hela världen som maskinen jämför mig med? Who gives a shit, nu måst jag få kaffe. Heeeeeeeeeeeejdåååååååååå.

Inga kommentarer: