tisdag, februari 05, 2013

Vattenlurar

Min två små gullepluttar är båda sjuka idag så jag är hemma. Kändes riktigt skönt att stanna inne när jag öppnade rullgardinen och såg snöyran i morse. Men lite harmar det att jag igen missar en praktisk föreläsning med mätning av ledrörelser och stretchningsövningar. Måste öva här hemma före provet som också är praktiskt framför hela klassen...

Läste den ypperliga tidningen Forum för ekonomi och teknik som jag fortfarande får eftersom jag inte tänker säga upp mitt medlemskap i Finlands ekonomiförbund trots nya studier. Där hittade jag den här lilla artikeln om hörlurar som fungerar i vattnet. Kanske det här sku får mig att simma snabbare? Bara bmp (jag vet, jag har fastnat i det här med bmp) i låtarna är över 150 så kommer jag att flyga i mål!






Inga kommentarer: