onsdag, november 28, 2012

Konditionsprofil

Idag gjorde några andra årets fysio-studerande en konditionsprofil på mig. Tanken är att den här typens test kan fungera som en väckarklocka gällande ens konditionen eftersom man jämför med ett "normalvärde" för den egna åldersgruppen. Så med till skolan hade jag idag inte bara böcker utan också gympaskor.


Testet gick bättre än förväntat. Armpress och magmuskler var svagast för mig - så inget nytt under solen. Men nu har jag i varje fall svart på vitt vad jag kan träna lite mera på. Min balans var i det ena balanstestet under det normala. Nu är det här andra gången på ganska kort tid jag märkt att min balans inte är den bästa. Hm, vad månne det här beror på? Tycker att jag tidigare haft rätt bra balans.

2 kommentarer:

daniela sa...

usch va ja e nervös fö dedä teste, har de imoron..

Anne L sa...

Det kommer att gå bra. Ingenting alls att vara nervös för!