tisdag, mars 31, 2015

Fysioterpi, sex och House of Cards

För någon vecka sedan funderade jag på hur många besökare bloggen har och ifall jag borde göra något åt saken. Kom visst fram till att jag forsätter som förut, bara vara mig själv liksom. Men kom på att jag efter den funderingen delat blogg-länken fler gånger på facebook (vilket jag sällan gör) och nu skriver jag uppsäendeväckande rubriker. Jag är en sån hycklare!

Nåja, i varje fall. Nu till min poäng. Läs inte vidare nu ifall ni inte vill veta en liten detalj från House of Cards säsong 3. Jag som var så glad för att fysioterapeuten fick några minuter i rampljuset, men vad händer sen! Plötsligt raggar hon upp honom och har sex med honom. Vad fan! På riktigt! Såååå klicheigt! Månne det kommer att hänga ihop med något annat senare fram, eller var det bara en lösryckt incident? Annars bra serie, men det här var - ja - konstigt. 

Nu är jag ju inte en massage Therpaist, men känns bekant, speciellt nu efter House of Cards

Inga kommentarer: