tisdag, april 29, 2014

Läget

Bloggen, bloggen jag har ju glömt dig. Funderar bara på prolapser och knäartroser numera.
Livet fortsätter på praktiken. Jag är fortfarande i pisset mest hela tiden, mina klientdokumentering kommer tillbaka fullproppad med röda rättningar, får blackouts på svenska och finska på ord som nilkka och skulderblad och nu senast hittade jag inte själv höftstabilitet då jag framför en grupp klienter skulle demonstrera en stabiliserande rörelse.  Men så finns det också stunder då jag känner att jag gör något rätt, att det jag gör verkligen hjälper och att jag kommer på rätt formulering i rätt stund. Och visst har jag redan nu lärt mig massor.

Och på helgen var jag på Långvik spa med kompisar. Fast spa är lite överdrivet för stället, snarare handlar det om ett hotell med poolavdelning. Men det störde inte heller stämningen. Sköööööönt var det i varje fall!

Inga kommentarer: