fredag, april 11, 2014

Friday

Jag är i liv. På måndag skall jag hålla en kort föreläsning för gravida kvinnor om bäckenbottenmuskulatur och kroppshållning. Min supertrevliga handledare håller i och för sig en del så jag blir inte helt ensam. Jag trodde först att det hela sku gå på finska och tänkte svimma, men när jag hörde att det är en svensk grupp kändes det som om jag kunde göra det stående på huvudet. Jag måste komma över min finsktrauma. Men den ligger djupt, så det går inte så lätt.

Men nu är det fredaaag och jag tänker fundera på helt andra saker än bäckenbotten, höftartros eller ryggbesvär.



Lyssnar på den här när jag springer och får alltid bra fiilis. Månne nån ska på rejv i kväll? (kommer ni ihåg att det fanns en tid då de flesta tonårsföräldrar var livrädda för att deras barn sku på skumma rave-fester i skogen och dö av överdos och vätskebrist på dansgolvet? hade glömt allt det här för en stund). Här blir det Buu-klubben, fredagsmys och vin i soffan.

Inga kommentarer: