torsdag, november 28, 2013

Supermama

Vi har fått en nattningsrutin som fungerar. Yabadabadoooo! Nu har jag fått så bra självförtroende att jag riktigt ser framför mig hur allt bara ordnar sig.  Jag kommer att finta mig igenom minor och lömska fällor i barnens utveckling genom att bara fortsätta vara så sakelis smart, lugn och pedagogisk.

Jag lovar att hålla er uppdaterade om hur det hela fortskrider (för jag vet att det här MÅSTE vara intressant för resten av världen, världens bästa mamma - här har ni henne - och HERREGUUUUD hon BLOGGAR ju).

Det kan också vara ljustomtarna som jag fick av Sara förra helgen som spridit sömnmagin. Vi har varje
kväll haft på dem i barnens rum och de flackar som om de vore äkta och sprider en harmonisk stämning.
Så TACK Sara om du läser det här - tomtarna har varit en succé - en sömnsuccé!

2 kommentarer:

P sa...

Grattis världens bästa mamma! Skönt för er, håller tummarna att det håller i sig! Härliga "sömntomtar"!

Anne L sa...

Tack, och tack också för tummarna! Det behövs.