söndag, november 10, 2013

Helgen i skogen

Inget crazyt födisfestande här inte. Vi åkte till lugnet och jag har sovit, ätit och sovit. Så skönt. Helgen i bilder:

Det här är skägglav. När jag var liten var vi glada om vi såg det här i skogen för
det betydde att luften var ren. Kommer ihåg att jag ärligt var glad och nästan lättad.
På 80-talet såg man den sällan i södra Finland, nu hittade jag den i Finby. Wohoo!

Vi tog en skogsvandring med barnen, mamma och jag. Matpaus efter 5 minuter. Det bästa
med skogspromenader är ju matpausen.

Paa var med på skogsturen

Farsdagsmys. (det här är inte smygreklarm för HBL, jag ingen deal med dem, men hör gärna av er ifall ni vill fyrkka min blogg).

Förutom att fira våra fina pappor firade vi också att min pappa fick ett miljöpris. Whoop, whoop!


Inga kommentarer: