onsdag, oktober 09, 2013

Tysta rum

Om jag hade en bra fiilis igår så är det sämre idag. Har varit på dåligt humör hela dagen och irriterad på det mesta. Hälsogranskningen gick så där. Var inte tillräckligt fokuserad och kände mig allmänt råddig och obekväm. Jag hade riktigt peppat mig på väg till skolan (jag vet att det finns de som blir irriterade på att man talar om skola när det är frågan om universitet eller högskola - eat shit säger jag bara till er för jag är på dåligt humör idag), ja, jag hade alltså peppat mig och tänkte att det nog kommer att kännas bra sen när jag kollat hållning, rörlighet och muskelkraft. Jag tänkte att jag igen sku bli smått euforisk över att det här med fysioterapi faktiskt är min grej och att lugnet skulle lägga sig i min oroliga själ.

Men nej, idag kom inte den känslan. Jag var irriterad på att det var så stökigt och skulle ha vilja göra granskningen i lugn och ro i ett rofyllt, svalt och tyst rum. Nu var det allt annat. Jag börjar väl bli lite medelålders - and I'm worth it!

Här kunde jag t.ex. tänka mig att se på någons hållning.


Inga kommentarer: