fredag, oktober 11, 2013

Skvaller

Kollade just ut från fönstret och såg Sami Hedberg (ni vet den finska stand up komikern) jogga tillsammans med en blondin. Blondinen sprang lugnt och proffsigt och Sami sprang efter och kastade kastanjenötter till höger och vänster och såg ut som han gör på scen. Vissa människor verkar alltid ha roligt!

OCH: Förra fredagen var Prinsessan Estelle på junibacken med sina föräldrar. Det här är säker information av Dannis sählykompis som också hade varit där då (uuu). Vi var ju där på söndag (SÅ nära). Prins Daniel hade lett sitt sneda leende som vilken pappa som helst och avslappnat smaltalkat med andra föräldrar och barn. Tänk om vi varit där samtidigt. Ser framför mig hur Elsa och Estelle börjar leka och sedan bråka över muminmammans kastrull och Victora, Daniel, Danni och jag ler lite förstående till varandra. Barn, barn, att dom orkar, säger vi kanske och... Ok, jag slutar här före det blir för crazyt. Nu på jobb. Hejsvejs!

Den här lyssnar jag på nu igen:

2 kommentarer:

Ulli sa...

Här var massor underhållande o intressant och saftigt att läsa som jag missat, tur att jag surfade in såhär en fredag eftermiddag när jag egentligen borde skriva på en bläig skolgrej. Sjuttons bra skriverier och dessutom lite First Aid Kit! Ha ett härligt veckoslut, kram!

Anne L sa...

Jeee Ulli! Vi åker nu - bara Danni slutar jobba - västerut. Ha en super helg du med och KRAM!