söndag, januari 13, 2013

Hemma igen

Vi har kommit hem. Vi klarade flygresan utan att ta ut skilsmässa. Som tur var klippan Lina med. Redan nu längtar jag ju lite tillbaka, bäst att planera nästa resa. Fast semesterlivet med barn också kan vara småstressigt så är det också ljuvligt. Speciellt skönt är inte behöva fixa morgonmål eller middag och slippa beslutsångesten i alepan.

Vi har funderat på löften för år 2013. Jag kommer att anmäla mig till Helsinki City Run halvamaran. Hade nästan bestämt mig efter förra året att 21 km inte är min grej utan snarare midnattsloppet, men nu skall minisystern springa och då kan jag ju inte vara sämre.

Imorgon börjar allvaret med studier. Har gjort fältstudier i massage hela semestern och kollat in folks gångstil på stränderna. Så helt ute är jag väl int.

Idag är det ju tretttondag knut och därför har juldekorationerna på min blogg också städats bort.

Håret är kort och Elsa tröjan har anlänt från Stockholm


Inga kommentarer: