måndag, februari 02, 2015

Möjliga kurser i Belgien

Har idag skissat på ett informationsbrev till våra intervjuobjekt i examensarbetet. Vår tidtabell är supertight, men kanske vi på det här viset faktiskt får det gjort under våren. Har också skissat på Learning Agreement för mina utbytesstudier nästa år. Känns lite utmanande då kurshemsidorna ännu inte är helt uppdaterade för nästa år.  Men hittade t.ex. den här kursen - varje sportfånes drömkurs:

- Sociocultural Analysis of Sports and Leisure (5 ects)

Eller en mardrömskurs för mig:

-Training and Coaching Swimming (3 ects)

Ser framför mig supersimmande och trimmade flamländare och jag som just och just kom igenom simtestet efter många om och men.

Nåja, först måst jag nu hoppas att jag alls får en plats till KU Leuven före jag lever in mig alltför mycket i möjliga och omöjliga kurser.

Inga kommentarer: