fredag, januari 30, 2015

Ställningar

Köpte med mina sista pengar en liten yoga-bok. Så nu är det gjort. Hittade några bekanta favoritställningar (har aldrig yoga så där på riktigt - men skulle sååå en dag villa vakna upp som en cool yoga-guru).

Om du har mensvärk, kan du testa den här. Den öppnar upp i höfter och ljumskarna:


Den här rörelsen ääääälskar jag. Kunde ligga så här mest hela tiden (men ibland måste jag sitta också för att sen kunna göra rörelsen med gott samvete):


P.s. Det är fredag och Danni kommer hem till helgen. Dubbelyay! Senast var han hemma i början på månaden. Det känns som julafton!

2 kommentarer:

daniela sa...

dedär måst ja testa nästa gång mensvärken slår till!!

Anne L sa...

Lönar sig att testa! Fast har jag riktigt paha värk hjälper tyvärr ingenting annat än värkmedicin.. Eller ingenting annat som jag hittills har testat har hjälpt, kanske jag ännu hittar något före menopausen börjar...haha!