torsdag, september 18, 2014

Senior Splash

Planerar kvällens vattenjumppa och googlade för att bli inspirerad. Finns hur mycket klipp som helst av damer som drar senior splash i pooler (som kanske är deras egna) belägna vid varmare breddgrader. Kom på mig själv att jag inte funderade på rörelserna utan istället på att jag också skulle vilja bo på en plats där de inte hotar med snö nästa vecka.



Tänk vad skönt liv: dricka färskpressad mango till morgonmål, köra ett pass i poolen framför kameran och sedan luncha i skuggan med damerna som medverkar (och som också råkar vara goda vänner) före eftermiddagens solpressarstund och solnedgångsmyset vid den öppna spisen, vid utomhusaltanen varifrån man ser horisonten och solen smälta in i havet, doften av örter och grill i luften, höra havets eviga brus och...

Mina framtidsplaner är alltid lika slappa, finns inget jobba-7.30-22-på-Manhattan-och-göra-karriär i mig (lite Suits inspirerad där).


Inga kommentarer: