torsdag, juni 26, 2014

Kung i arla morgon stund

Eftersom jag för tillfället jobbar dubbelskift mellan demensvård och flytt så har jag extra svårt att vakna på mornarna. Behöver musik som sätter fart på mig. Min dj-svåger har gett mig bra musiktips och också alternativ till Petter, som han tycker är lame. Men jag kan liksom inte lämna P och kommer alltid nu som då tillbaka till honom. Råkade snubbla på den här där ca kl 7.05 idag. Kände mig som KUNG i morgonbussen. Testa själv! Lyssna fast i smyg på den här i morgon när du åker till jobbet eller byter blöjor på ditt barn (helst i hörlurar och med hög volym). Man bliiiir ju KUNG för en stund, hur nolot det än är.

Nu gonatt och så måst det bli mera kickass musik i morgon för att jag överhuvudtaget skall fungera på jobbet.

Inga kommentarer: