lördag, januari 25, 2014

Du är vad du är

Hjälp, jag har hjärntvättat mina barn. Kollade igenom min iphone och hittade igen massor med foton som barnen tagit. Inredningsfoton och selfies handlar det om om jag grovt kategoriserar dem. Herregud, tidigare generationer har diskuterat globala rättvisefrågor runt en brasa, medan vi bloggar, tar foton av oss själva och sitter sen skrattar åt våra egna bilder och texter.

Vart är vi alla på väg? Fanns det inte en sån Hype-sång? Ajnej, nu googla jag, kanske det var Du är vad du är som jag tänkte på?


Massor med fina foton från en annan vinkel än min.

Ok, den här tog jag själv när jag märkte att soffdynorna för en gångs skulle känns harmoniska
tillsammans.

Den här typens foton har jag typ 50 nya varje gång min telefon varit mer än 15 minuter ifrån mig.

Igen en fin bild från en annan vinkel än var jag är van vid.

Inga kommentarer: