måndag, december 02, 2013

Mmmamma och mmmyyys

Lördagskvällen ute i Rödbergens nattliv känns idag lika overkligt som jaa-a, vad ska jag nu hitta på, som att jag faktiskt är en mamma. Men mamma är jag och roligt var det att få ha en utekväll med prima sällskap. Idag har jag julpyntat med barnen medan Danni berättat nyheter till Svenskfinland.

Och så har jag ju skrivit en tent på morgonen! Vet inte om jag egentligen var vaken då, skrev en massa text, vilket nu känns ännu mer overkligt än att jag är mor. Måst gå och sova i tid idag (ser kanske bara på ett Tudors avsnitt, det är min senaste se-allt-på-en-gång-serie).

Julpynt och mamma mu på gång. Någon i tiden hängde ljussligan på en balkong, nu har den redan i många år fungerat som
julgran.

I år kom vi på (Rufus idé) att vi kan använda julgransljusen till
att lysa upp surfbilden (som vi har fotat på Utö av alla surfställen här i världen). Snyggt blev
det ju!

Inga kommentarer: