torsdag, augusti 08, 2013

Shopping i hettan

Vi tog i hettan en sväng till centrum barnen och jag. Fick inte uträttat något av de ärenden jag hade planerat på förhand. Men barnen fick ärter och jag shoppade en Missoni by Lindex halsduk för 14,90 euro och när jag kom till kassan visade det sig att alla reakläder också var två för priset av en. Så jag nappade i all hast en grön klänning som kostade lika mycket som halsduken. Int så dåliga köp mitt i barnkaoset och värmen.

Har inte riktigt bestämt mig för om jag tycker
om den eller om den ser ut som en säck på mig.
Men färgen är fin och jag fick den ju gratis.

Och här är sen då halsduken i hettan. Samtidigt
jag försöker se snygg ut på bilden meddela Elsa
att hon bajsat.  And it was everywhere och som med
ett trollspö var jag tillbaka från fashionistadrömmarna
till min vardag.

2 kommentarer:

daniela sa...

fiiiin klänning, du passar i grönt! :)

Anne L sa...

Nämen tack! Jag läste på bloggen din att du är på väg till turkiet - njuuuut:)!