fredag, december 16, 2016

Brrrruuuum

Freeeedag! Körde just 80 km för att få en gluhwein-kokare till glöggfesten i morgon. Hade glömt att bekräfta beställningen och måste därför köra till huvudlagret i Hassel för att få grejerna. Vad gör man inte för att rädda festen? Mycket tydligen.

Fast det var skönt att köra i bil igen. Har kört mycket mindre det här året då jag inte mera behöver köra till Leuven titt som tätt. Susade förbi sjukhuset där jag praktisera på våren vilket kändes konstigt och overkligt.Tänk att jag bara för några månader sedan kört in där morgon kväll och hittat rätt i de oändliga korridorerna.

Saknar rutin då jag inte har det och längtar till frihet då jag är fast i en rutin. Så är det sen.

Den här spelades på radion då solen gick ned med ett fint ljusrött sken bakom vindmöllorna. Bra stund igen där i bilen.

Inga kommentarer: