söndag, april 10, 2016

Fest

Familjen är samlad och vi har varit på fest. Inte så illa. Barnen var med i början och gick sen hem med fammo. Det var vår vän Sofia som ordnade en 40-årsfest igår.

Plötsligt var jag bland de yngsta av gästerna. Är så van att jag alltid är äldst i mina studiekretsar så jag hade först lite svårt att avklimatisera mig till medelålders smal talk under början av festen. Men när discot började så var det precis samma meininki som med 20+arna.

Här är vi festfixade och på väg. Alla valde själva sina festkläder.

Medan de andra ännu åt provtestade barnen (och föräldrarna) discot i källaren.
Helt ljuvlig idé!

Här har barnen åkt hem och gänget hittat snabbt sina roller. Någon agerade dj, många stod vid bardisken och någon dansade sin signaturdans (typ chickendansen). Så roligt!

Inga kommentarer: