lördag, maj 31, 2014

Slappveckan

Det blev en liten spontan paus här på bloggen. På måndag var jag på seminarium på Arcada för sista gången den här terminen före sommarlov. Mitt sommarlov varade en hel veckan, nästa vecka börjar jag jobba på demensavdelningen igen. Fast lite lov skall jag också ha i juli. Barnen och jag åkte till landet och dagarna har bara flutit på. Kallt och mulet har det varit, men mysigt ändå. Nu är jag tillbaka i stan och på väg på bröllop i kväll. Jeee!

Jag fotade nästan ingenting under hela veckan. Har varit i någon slags koma. Några blommor och Rufus koja fick jag på bild:

Den här vackra tulpanen? slog ut medan vi var på stugan.

Elsa fotade mig. Blir genast fast med fula feik-crocks på. Så fula, men så praktiska.

Elsa fotade också smultronblommor. Lägg märke till skärpan. Mina barn är genier!

Rufus domän. På kojans tak är han kung.

Inga kommentarer: