torsdag, december 27, 2012

Koh Mak

Hälsningar från Koh Mak! Så här länge har jag klarat av att vara utan internet. Eller egentligen har jag fuskat lite eftersom jag smygtittat via Dannis telefon. Här sitter mer eller mindre alla tursiter med en iPad i famnen oberoende om det är frukost eller middag. Lite överdriver jag, men plattan har definitivt tagit sin plats bland nordeuropeerna.

För tillfället ligger jag inne i vår bugalow efter att ha spytt halva natten. Elsa, Rufus och jag har alla haft något i magen. Men förutom spyorna så har allt varit fanatastiskt! Ligger just nu och tittar ut på horisonten från sängen i bugalowen. Det är ca 30 grader i luften och i det turkosa vattnet. Fast det är högsäsong är det aldrig trångt på stranden. Vill ni att jag fortsätter med turismreklamen? Nä, jag lägger upp några bilder istället.





Inga kommentarer: