fredag, mars 11, 2016

Nu vänder vi blad

Vad jag var martyrisk i gårdagens inlägg. I det stora hela var ju allt bra och de var nöjda. I början av praktiken bestämde jag att jag skulle tänka mera egoistiskt och inte stressa ihjäl mig. Jag la ju t.o.m. upp några mål. Och dem har jag hållit. Vid provliknande situationer har jag en tendens att alltid villa få fulla poäng - oberoende om jag läst på eller inte. Vill liksom bevisa något och inte förlora. Men jag är ju här för att lära mig, inte förlora. Så bort med de tankarna, nu går jag vidare och är nöjd med vad jag hittills har åstadkommit med mina studier.

Och idag är det fredag OCH sol. Herregyyyyd vad bra! Alltså våren. Jag älskar dig. Får jag ännu bara säga det. Allting vaknar och allt blir bara bra. Ha en skön fredag!

Vill bli intresserad av trädgård. Är inte riktigt där ännu.

Solade en stund på balkongen tidigare idag. Danni ligger i spysjuka så jag har hållit mig borta så mycket som möjligt. Men
ibland smugit in med dricka och tröstande ord. HOPPAS det inte smittar. Elsa var sjuk förra veckan så vi trodde redan vi kommit undan...


Inga kommentarer: