lördag, augusti 23, 2014

Internationella nyheter

Om du råkar vara i Shanghai i kväll skall du gå på det här:


Min svåger har sin första DJ keikka där och jag håller tummarna för honom och hans DJ wify i kväll.

Och ifall du råkar bo i Schweiz skall du beställa champagne från Le Champagne Shop nästa gång du går på fest eller vill överraska någon. Min otroligt driftiga och coola vän Anna har bara så där (nånejnå) startat ett eget företag i Schweiz och öppnade hemsidan här i veckan. Mellan barnskötsel av två småttingar under 5 år har hon träffat och charmat både större och mindre champagnehus. Go girl säger jag bara! Nu väntar jag på att få börja beställa till Finland också. Bomba henne gärna med förfrågning om finlandsförsändelser.

Själv har jag jobbat på åldringshemmet idag och haft det riktigt bra faktiskt. Inte lika trött som igår.

Inga kommentarer: