lördag, november 19, 2016

Hemliga meddelanden

Jag har varit sjuk och börjar nu se ljuset igen efter några dagar under täcket. Troligen var det en helt vanlig influensa, men flunsorna i mig blir inte bättre med åren. Verkligen inte! Hela kroppen värkte och jag kunde inte urskilja ifall de var värk från inälvorna eller muskler och trodde jag var minst döende.

Så ingenting spännande här. Förutom då att jag skrivit dessa rader utan ett fungerande A på tangentbordet. Gud vad svårt och långsamt att copyopasta istället. Vad många a det finns i det svenska språket - aaaaaaaa!

I början på veckan före sjukdom och elände tog över hjälpte jag till med Dannis direktsändning. Nu kan jag tekniken. Snart tar jag över hela Yle, kommer kanske med små direktsända meddelanden när ni minst anar det. Kanske såndänä supersnabba klipp som man inte ens kommer ihåg att man sett men som ändå registreras någonstans i medvetandet. Var snäll kunde jag kanske ropa alltid nu och då härifrån Bryssel. Eller kanske det är lite lame. Får fundera vidare nu när jag har tiiiiiid.



Ha en fin gala alla ni som är påväg på den!

Inga kommentarer: