torsdag, oktober 23, 2014

Vecka 43

De här veckan har varit lite av en pausvecka före allvaret börjar igen. Nästa vecka börjar praktiken som fortsätter fram till jul. Hittills har jag:

Hejat på Rufus då han spelat fotismatch med EGEN spelskjorta. Go IFK08! (jag håller på att bli en crazy fotishejarförälder, måste riktigt behärska mig där vid fotisplanen)

Pausat med gott kaffe och långa luncher i höstrusket (och blivit medlem i en
 Martha-grupp - oui,oui!).

Sprungit enligt min motionsplan (däremot har jag inte börjat pilatesen ännu - har haft sååå
mycket just på tidagar...)

Kollat på hur Annika&Adam packat för äventyret i Ecuador.

Och idag tog jag en bild av den första snön för i år.

Jag har alltså blivit både Soccer mom och Martha-tant under samma vecka. Hur klichéaktigt är inte det?

Känner mig också fortfarande rastlös, men försöker att inte låta mörkret och kylan komma åt mig alltför mycket (skulle så gärna hoppa med i Annikas stora väska och åka med till solen och värmen i Sydamerika).

Inga kommentarer: