tisdag, oktober 07, 2014

Stirret

Igår lottades prakitplatser ut. Nu blir det praktik på Malms sjukhus för min del. Hade hoppats på Kirurgiska med tanke på logisitken. Men det här ska nog gå bra. Bussen går direkt och tar ca 40 min. Men inget mera sov till kl.8. Nå välkommen till verkligheten tänker kanske du som läser det här. Nå hej på dig bara hälsar jag tillbaka! Ge mig en kram istället så känns det bättre. (Kanske bra att jag får rutiner igen, de här självstudieförmiddagarna gör att jag allt oftare talar och skrattar högt för mig själv - till mina egna skämt. Lite för små sociala cirklar här liksom).

Eftersom jag ändå var lite besviken igår (vill alltid att det skall gå som jag planerat, låtsas var mycket mer låt-det-gå-som-det-går än vad jag egentligen är) så tröstade jag mig med sushi och lyssnade på den här och stirrade en rätt lång stund rakt fram på den ljusgråblåa väggen i vårt kök (tills jag med STOR ansträngning tvingade mig att börja ordna upp flyttlådan med alla mina studiegrejs):





Inga kommentarer: