måndag, februari 29, 2016

Nu är det bra

Nu är jag tillbaka från lyxhelgen i Stockholm. Så skönt att bara få tänka på sig själv en stund. Lina hade planerat en myshelg med massage, mat och umgänge. Just vad jag behövde just nu.

Vi åt Agnes (god mat) på lördagen efter Schyffert och Lindströms Ägd (som jag tyckte var bra men lite gubbig - i Mitt 90-tal kände jag en samhörighet med Schyffer, nu verkade han plötsligt äldre i tanken). Men själva budskapet om att konsumera klokare och bättre håller jag ju absolut med om.

Annars hengaile vi ganska mycket i Midsommarkransen där Lina och Öz köpt lägenhet. Åt sushi på två olika tillfällen i de kvarteren. Söndagens sushi-lunch på Zugoi Sushi var något av de bästa hittills i mitt liv (stället var inte så mysigt, men sushin desto bättre).

Mest njöt jag att träffa mina syskon och Etan.



Och som veckan inte annars också börjat bra så hittade jag världens coolaste Anna på Blondinbellas blogg idag och blev på ännu bättre humör.

Inga kommentarer: