onsdag, februari 24, 2016

Mögelhus

Var och röntgade Rufus bihålor idag då han igen hostat under natten och det visade sig att han har kronisk bihåleinflammation. Faaan! Tänk om det ändå är något med inomhusluften här hos oss? Jag googlade så klart. Började med att läsa de seriösa vårdsidorna, men halkade snabbt in på sidor där jag till sist själv trodde jag var dödssjuk fast det hela handlar om min son. Nu kliar det överallt och jag har ett tryck över brörstet. Rufus chillar här samtidigt framför TV:n och äter kvällsmål och säger att han mår bra.

Andas iiin andas uuuut.

2 kommentarer:

Lina sa...

Mäh Rufus stackarn! Tror det e lugnt med hiset om ingen annan fått samma. Kram!

Anne L sa...

Det ooordnar sig. Sku så behöva systertid. Men vänta, det händer ju - IMORGON! S T O C K H O L M