tisdag, februari 23, 2016

Vad jag lyssnar på i smyg

Har mejlat och fixat under förmiddagen (kanske lika många mejl som effektiva människor gör i hissen upp till kontoret - men ändå). Sedan äntligen fått inbokat en lunchdate med Danni (nånejnå, int bokar jag tid, men jag måste ibland ta tag i hans hand och dra honom bort från EU-kvarteren). Hittade ett superbra indiskt ställe här nära. Inte så mysigt att äta där, men god mat och trevliga typer. Mannen i kassan tyckte jag skulle välja något mera spicy än den rätt som jag först valde (han menade att barn brukar ta den rätten), ändrade således mig och tog det som han rekommenderade och maten var helt superbuenooo.

Lyssnar ofta på den här när jag går för mig själv. Har någonslags konstigt förkärlek till country. Eller inte vet jag om det är konstigt, jag tror bara jag är coolare än country, vilket är helt vrickat.

Inga kommentarer: