onsdag, december 19, 2012

Domedagen

Jag borde vara glad, men känner mig nervös och vet inte varför.

Glad borde jag vara för att den sista tenten är AVKLARAD för den här terminen och jag borde vara IGENOM alla tenter. Jihaaa!

Men ändå känner jag mig inte så glad. Köpte t.o.m. choklad för att bättra på fiilisen, men nu efter halva plattan så känns det int alls bättre.

Blev påmind idag om domedagen som tydligen infaller på fredag. Var det nu enligt Mayorna som jorden upphör att existera på fredag? Int så bra nyheter i och för sig. Men jag tror inte heller på att Jesus gick på vatten eller att Noas ark kunde rädda alla jordens djur i en fjuttig båt (hur konstigt är inte det), så jag stressar inte över mayornas domedag. Hörde också att det ordnas maailmanloppu-bileet på olika ställen i stan, hoppas de tar det på allvar och delar ut spriten gratis!

Månne de är resfeber som gör att magen är orolig? Kanske, kanske.

Inga kommentarer: