tisdag, februari 25, 2014

Ms Låtsas

Sitter i skolan och försöker ordna upp mina högar av osorterade papper som prasslat omrking i min väska. Whatsappar samtidigt med syster Lina som söker lägenhet i Shanghai (hon skall flytta diiiit - iiik!!). Just skrev hon att det annars är bra att men att synd att det regnar dicks. Haha! Hon försöker förklara bort det med spellcheck och att meningen skulle fortsätta med dock.

Har också jumpat med en autistisk ung man idag. Svårt, men roligt de få gånger som någonting lyckas. Nu borde jag läsa på en neurotent. Har boken i famnen, men har inte ännu öppnat den, kanske den blir snällare om jag kramar den en stund.

Kör med jumpakläder hela dagen (fast jag knappt rört på mig) och boken i famnen (fast jag ännu inte öppnat den). Ms Låtsas här hej

Inga kommentarer: