torsdag, augusti 29, 2013

Husispaniken

Fick panik idag då jag insåg att vissa av blogginläggen som publiceras på inside.arcada.fi också syns på Arcadas blogg på hbl.fi. Märkte att mitt senaste inlägg med höstens to-do-lista fanns med på husisbloggen, där jag också har länkat hit till min RIKTIGA blogg. Paniiik! Läste i spåran igenom mina inlägg och svettades över hur patetiskt allting låter och hur dålig jag är på att skriva. Herregud, tänkte jag, nu väller det in kritiska husisläsare till min blogg via länken. När jag kom hem kollade jag på datorn hur många som klickat in den vägen och märkte att det var en hel klick - och det var troligen jag själv.

Måste sluta vara så nolo. Snart åker vi iväg till stugan och jag tänker bli cool igen genom att lyssna på Valerie June i bilen. Jag hittade Valerie via I huvudet på Elvaelva (vi har helt tydligt samma musiksmak hon och jag).


Inga kommentarer: