fredag, december 02, 2016

Selfie och tumistid

Igår kväll promenerade Danni och jag igenom julmarknaden i St Catherine på väg till en överraskningsfödisfest.

Bilden är inte min utan tagen härifrån

Blev påmind
om hur länge sen det var sist vi gjorde något på tumis. Fick nästa springhallelujakänslan om att hitta mig själv igen, fast nu handlade det om att hitta oss igen. Så skönt att bara promenera igenom julmysstämningen tillsammans i lugn och ro och tala.

Att ta vara på de små stunderna är kanske nyckeln till lyckan?

Ju längre jag är hemmamamma ju mer börjar min blogg likna en självhjälpsbok. Hjäääälp.

Tog också en selfie till instagram igår med mina nya hörlurar och har nu uppdaterat min bloggbild med bilden. Det händer, det händer.

Nya lurar, gammalt smycke

Ha en fin fredaaaaaag allihopa!

Inga kommentarer: