tisdag, december 15, 2015

Party

En vecka har gått sen senast. Tror jag andades in då och har ännu inte andas ut (staaaackars mig, snyft, snyft och darrande läppironi). Men mycket på praktiken just nu. Eller egentligen inte så mycket mer än förut, men min energinivå är bara låg (min sista energi gick till att hitta en glöggkokare till helgens fest).

Här är några bilder från GlöggSLASHRufus födelsedagsfest för fina typer som vi lärt känna den här första hösten här i Bryssel.

Före festen. Danni tyckte att jag överdirvit när jag hyrt en glühwinekokare. Den var lite större än vad jag tänkt.
Men den gjorde festen.
Så här lugnt och sofistikerat kunde man tänka sig att det var. Men bakom hörnet lurar barnkalasfiliisen med ca
15 barn i olika åldrar.
Här är några söta

 Dagen efter gick jag omkring här hemma och myste och instagrammade instagramstilleben.

Inga kommentarer: