onsdag, september 10, 2014

Diiibadaaaba

Jag har som sagt ganska få kurser den här perioden och det lilla jag har skjuter jag hela tiden framåt. Låter bekant. Skriver jag månne ungefär om samma sak under varje månad, varje år? Så slappt av mig. Att jag inte förnyar mig mera.

Anyhow, jag hoppade på svenska-kursen då jag märkte att jag saknar 2 sp i svenska. Där skall vi bl.a. skriva en recension om en roman (behöver inte ha med fysioterapi att göra) av en nordisk författare. Blev så glad av uppgiften! Den känns ju gymnasig, men det är ju sånt som jag aldrig annars skulle göra. Nu behöver jag bara komma fram till vilken bok jag skall recensera. Eller kanske hinner jag läsa en helt ny? Det där med Netflix (nu är det Suits) spökar fortfarande på kvällarna då jag skulle kunna ha min lässtund. Alternativet är ju nu, då Buu-klubben pågår, men det är ju så skööönt att vid det här skedet av kvällen slösurfa mellan bloggar och annat intressant på nätet.

Tyckte t.ex att Monica Ålgars kolumn idag var bra (Yes ma'am! säger jag bara).

Ps. har uppdaterat min blogg som du kanske märker. Tyckte det var dags för det.

Inga kommentarer: