torsdag, mars 13, 2014

Jag blir glad

Jag blir glad av att:

- våren visade sin ljuvligaste sida idag
- vänner frågar om man vill ärva barnkläder just då barnen behöver nytt
- neuro-tenten jag skrev tidigare idag troligen är igenom
- Elsa har slutat med tuttflaskan den här veckan (jag - sällan Danni - har vaknat några gånger om natten i två års tid och fyllt på med mjölk eller saftsoppa - har inte ens vågat erkänna detta so-not-superparenthood-sanningen för någon)
- vi åker till Madrid på lördag!

3 kommentarer:

P sa...

Jag är också glad över alla dina punkter, vi ses imorgon!

Hannah sa...

Kan inget annat än underteckna punkterna ovan. Förutom Madrid-resan då...själv får jag nöja mig med en tripp till Vasa. ;-)

Anne L sa...

Imorgon smäller det P :)

Och Hannah, Vasa är ju Finlands soligaste stad!