fredag, september 06, 2013

Är någon annan med i Projektet?

Det kom ett kryptiskt brev från Helsingfors stad, ett PROJEKTMEDDELANDE. Helt oskyldigt hade jag anmält mig till tandläkarkön och väntade mig ingen reaktion före tidigast om 6 månader. Så kommer det här brevet!

Nu har jag anmält mig till projektet - och beställt tid till en projekttandläkare. Nu håller jag bara tummarna att det inte är Doctor No som står där med en spruta i handen när jag väl kommer till mottagningen.

Fick snabbt en tid sen efter att jag klurat ut hur det funkar. Det kostar bara några euro mer än den offentliga vården - så om jag är i liv efter besöket är det ju ett fint projekt.

3 kommentarer:

Ulrika sa...

Hihi! Låter lite spooky!

Daniel sa...

Ja-a, det är nu på fredag det händer så får se hur det blir:). Väntar bara på att få beställa tid till dig!

Anne L sa...

Det var alltså jag, Anne, som skrev det där förra meddelandet, inte Danni:). Tydligen var jag inloggad på hans konto.