onsdag, maj 29, 2013

I grönskan

Fick några lediga dagar mitt i veckan och åkte till mina föräldrar i Finby. Bara mamma var hemma eftersom pappa jobbar sina sista dagar före pensionen någonstans ute i skärgården. Bilderna får tala den här gången (är helt tom i huvudet inför tenten imorgon - vart försvann jävlaranamma?).

Elsa vattnar

Det är ju sommar!

Rufus tog i smyg en bild av mig vid
morgonmålsbordet

Äppelblom

Blå blomma. Som biologdotter har jag gäspat stort
vid alla växtfoton, nu fotar jag dem gärna själv och tycker
att naturen är fascinerande i sin mångfald. Herregud, jag håller på att bli
en kopia av mina föräldrar! Enda skillnaden
att jag pga allt gäspande inte vet vad blommorna heter.

Rufus vattnar
Nåja, jag kunde ju inte hålla mig och la in lite bildtext.

Inga kommentarer: