torsdag, maj 30, 2013

All we need is love

Uuuujeee - där satt den! Klarade den praktiska tenten galant. Skönt att det är över, nu är det bara en uppsats kvar och så kan jag ta loma. Fast jobbet fortsätter ju, men så otroligt skönt att inte behöva ha dåligt samvete för något som borde skrivas eller läsas. Nu kan jag bara helhjärtat ta hand om mina seniorer och chilla med vänner och familj då jag inte jobbar. Känns faktiskt som det är allt för länge sedan jag festat loss med vänner. Det måste bli en ändring på det.

P.s. Hur roligt var det inte att börja dagen med att läsa svenska i Hesaren? Ett fint ställningstagande - man blir ju glad av sånt! Dagen till ära lyssnar jag på fin finsk musik i form av J.Karjalainen och Mennyt Mies:


2 kommentarer:

Ulrika sa...

Jättegrattis för avklarad tent! Super! Min gick också bättre än jag hade vågat hoppas på, såå ljuvligt frihetsrus efteråt! Vi är så värda att festa loss lite, eller hur?

Anne L sa...

Jeee Ulli!!! Grattis! Nu blir det fest:)