fredag, juli 03, 2015

Hej


Bloggandet känns trögt nu av någon orsak. Kanske för att jag IGEN har varit ensam med barnen hela veckan. Danni kom hem från i Grekland igår. Orkar inte skriva, men lägger upp några bilder ifall någon ännu kikar in här.

Portugal var just så ljuvligt som jag tänkt mig.


Vi hyrde en apartment via Airbnb i Vilamoura. Platsen visade sig vara beläget mitt i en golfresort.
Lite opersonligt lägenhet, men allting var fräscht och snygg. Vi hyrde också en bil så vi åkte till nya
stränder varje dag. Rufus har tagit bilden tidigt på morgonen före vi åkte till flygplatsen så att vi
inte bara skulle glömma den fantastiska poolen.

Sen kom vi hem och barnen och jag har turistat i vår nya hemstad.

Här surade de en stund på Grand Place över att de var de ENDA som hade regnrock i hela Bryssel. Då var det ännu rätt svalt. Nu har det varit över 30 och sol i flera dagar. 
Och här har vi hittat vår påse med nyinköpta lego som vi glömde på ett café på Gare Central efter ett besök i Waterloo. Fatta
lyckan då påsen hittades nästa dag i caféet!

Och nu på måndag åker barnen och jag till den åboländska skärgården. Jipiii!

4 kommentarer:

Nora sa...

Nej nej! Fortsätt skriva, jag följer med iver ert nya liv i Europa! Hurra för sommar i FIN, dock! Ses vi i den Åbolländska skärgården, måntro? Kramar <3

Anne L sa...

Okej - om du ännu läser så fortsätter jag😀 fast kanske i en lite lugnare takt nu på sommaren. Hihi! Sku vara super att ses! Vi rör oss mellan Dalsbruk-nejden och Utö. Kram!

Lina sa...

Fortsätt blogga och ta ingen stress😍snart ses vi och kan energiboosta varann!

Anne L sa...

Väntar sååå Lina!