onsdag, december 17, 2014

Vardagen ur Elsas synvinkel

Kommer ihåg att jag för en tid sedan skrev om hur Rufus tog fina bilder med telefonen. Nu har han inte plåtat (hur skrev jag de ordet plötsligt, så ofinlandssvenskt av mig) så mycket på sistone, däremot har Elsa varit flitig framme med kameran. Jag hittar alltid massor med intressanta bilder i min telefon. Lite suddiga, men intressanta. Här är några av de senaste:

Barnens ytterkläder som är på lämplig höjd för en 3-åring.

Föräldrarnas ytterkläder som hänger för högt uppe
Bamseväskan - som bara ligger där
Mamma som bara fixar hela tiden
Buu-klubben och julkalendern
Och en spex-selfie på självaste fotografen

2 kommentarer:

Lotta sa...

:-) Sötis! Varför inte, ja?

Anne L sa...

Hur har jag missat den här kommentaren:)! Jo, jag höll på att dö i skratt då jag såg den sista bilden. Hon är så roligt den där Elsa.