onsdag, maj 14, 2014

Längtan

Har inget vettigt att skriva. Lite nervös inför mitt prov. En klient med smärta i axeln kommer att komma in genom dörren i morgon på praktiken och jag skall så långt som möjligt ta hand om klienten själv medan min handlare ser på. Iiiik! Lägger in en bild i stället för att flumma vidare. Det här drömmer jag om för tillfället:

Känslan efter en varm sommardag. Det hettar lite om kinderna och man är helt avslappnad efter bastun. Så sätter man sig ner och äter något super gott som Lina har planerat. Typ grillade räkor och hemgjord aioli som här. Solnedgången är varm och nästan overkligt vacker. Jag berättar dåliga skämt, Elsa funderar på stort som smått och Lina berättar om livet ute i stora världen. Aaaaa, vad jag längtar till sommaren och lediga dagar!

Inga kommentarer: